Opis stanowiska pracy
- Nadzorowanie dokumentacji kadrowo-płacowej;
- Nadzorowanie rozliczeń z ZUS;
- Nadzorowanie obiegu dokumentów księgowych;
- Terminowe i prawidłowe wprowadzanie i księgowanie dokumentów;
- Rozliczanie VAT i sporządzanie deklaracji VAT-7;
- Przygotowanie kalkulacji PIT/CIT;
- Sporządzanie sprawozdań do GUSu;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych;
- Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz banków;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- Prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej Spółki;
- Bieżąca współpraca z Zarządem.
Wymagania:
- Min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości;
- Certyfikat kwalifikacyjny - uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- Wykształcenie wyższe kierunkowe;
- Biegła znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych;
- Znajomość przepisów Kodeksu pracy, przepisów ZUS oraz przepisów związanych z naliczaniem wynagrodzeń;
- Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- Samodzielność;
- Zdolność organizowania własnego czasu pracy;
- Odpowiedzialność i sumienność;
- Dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Dodatkowe benefity (ubezpieczenie zdrowotne, pakiet MultiSport).
Prezentacja firmy
Jako przedsiębiorstwo działające od wielu lat w różnorakich obsza...
Jako przedsiębiorstwo działające od wielu lat w różnorakich obszarach: budownictwie, inżynierii, architekturze, projektowaniu budynków, technice instalacyjnej w budynkach oraz Facility Management, oferujemy naszym klientom wyjątkowo szeroki zakres umiejętności oraz usług.
W naszej pracy stosujemy najnowocześniejsze oprogramowanie, aby jakość realizacji wykonywanych projektów była na jak najwyższym poziomie i zadowalała nawet najbardziej wymagających klientów. Pracujemy różnorodnie, począwszy od najnowocześniejszego projektowania układów HVACS w zakresie instalacji wydajnych systemów wentylacji i chłodzenia, przez opracowywanie projektów i ich nadzór, wspomagane programami CAD/CAE, aż po tworzenie i kierowanie projektami w obszarze Building Information Modelling (BIM). Ponadto jako firma działająca na arenie międzynarodowej dobrze zaznajomiliśmy się zarówno z normami budowlanymi i standardami obowiązującymi w Wielkiej Brytanii, USA czy Azji (np.: zgodność z ASHRAE i SMACNA), jak i z koordynacją projektów zgodnie ze standardami LEED, dotyczącymi projektowania energooszczędnych i ekologicznych budynków.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Analityka