Opis stanowiska:
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura,
Przygotowanie księgowań, raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat),
Rozliczanie delegacji zagranicznych,
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej,
Wymagania:
Co najmniej 2 – letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
Znajomość programu Comarch Optima lub Insert,
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientem,
Znajomość języka hiszpańskiego będzie dużym atutem,
Dobra znajomość arkusza Excel,
Znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości,
Samodzielność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
Bardzo dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Elastyczny czas pracy,
Bezpłatną literaturę branżową,
Szkolenia finansowane przez pracodawcę,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ( CV + LM) za pomocą formularza infoPraca bądź bezpośrednio do Asesores sp. z o.o.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Asesores sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie."
Asesores sp. z o.o. sp.k. jest biurem świadczącym kompleksowe usługi dla... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.