Opis stanowiska pracy

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w Agencji Pracy Tymczasowej lub firmie rekrutacyjnej
  • znajomość regionalnego rynku pracodawców – potencjalnych klientów Aterima
  • bardzo dobra znajomość excela oraz łatwość w uczeniu się obsługi nowych programów i systemów
  • umiejętność szukania rozwiązań dla pojawiających się problemów i gotowość do podejmowania decyzji
  • ukierunkowanie na cel i umiejętność brania odpowiedzialności
  • mile widziana bardzo dobra znajomość ustawy dot. pracy tymczasowej oraz kodeksu pracy
  • prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

 

Obowiązki:

  • promocja usług Agencji Zatrudnienia Aterima w regionie dolnośląskim
  • pozyskanie nowych klientów
  • zarządzanie kontraktami i relacjami z klientami w podległym regionie

 

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • premię uzależnioną od wyników
  • samochód służbowy (po okresie próbnym)
  • możliwość realizacji własnych pasji zawodowych

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agenc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi