Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Sales Engineer B2B j.niemiecki
Lokalizacja: śląskieSales Engineer B2B z j. niemieckim
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem firma przemysłowa zlokalizowana na terenie Polski południowej. W zawiązku z dynamicznym rozwojem szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Inżyniera Sprzedaży B2B z j.niemieckim
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie Kilentów
- Budowanie i utrzymywanie silnych relacji handlowych z Klientami firmy
- Koordynowanie działań i pośdreniczenie w relacji między firmą i Klientami
- Współpraca z działmami firmy w celu maksymalizacji zdowolenia Klienta
Nasz klient oferuje:
- Stanowisko w dynamicznym międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy oraz opieka medyczna
- Dostęp do najnowszych technologii
- Elastyczny czas pracy
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe preferowane techniczne
- Minimum 5 – letnie doświadczenie w pracy n a analogicznym stanowisku w firmie z branży technicznej/przemysłowej/w sektorze B2B
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
- Umiejętność budowania silnych relacji z Klientami
- Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
- Umiejetność prowadzenia negocjacji z Klientami
- Wysoka kultura osobista