#

Sales and Office Coordinator

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Sales and Office Coordinator

Warszawa
Sales and Office Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1125355


Twoja nowa firma
Znany amerykański dostawca technologii wodnych dla przemysłu jak również budownictwa. Działalność firmy jest rozpoznawalna w ponad 150 krajach

Twoja nowa rola
Sales and Office Coordinator to rola wymagająca umiejętności prowadzenia wielu zadań i projetów jednocześnie. Na tym stanowisku będziesz koordynować codziennymi zadaniami w biurze od zamówień, zakupów, przepływ korespondencji oraz organizowanie firm zewnętrznych do zarządzania bieżącymi naprawami. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie blisko współpracować z innymi działami głównie z działem sprzedaży w ramach wsparcia administracyjnego.

Czego potrzebujesz aby osiągnąć sukces?
Osoba otwarta, energiczna i systematyczna sprawdzi się na tym stanowisku. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej, administracyjnej lub blisko zarządu. Język angielski na zaawansowanym poziomie, który będzie można wykotrzystać podczas umawiania spotkań wewnętrznych oraz z kontrahentami czy podróży służbowych.

Co otrzymasz w zamian
Pracodawca oferuje samodzielne stanowisko oraz możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie. Otrzymasz narzedzia do pracy. Zatrudnienie w operciu o umowę o pracę.

Jak aplikować?
Prześlij aktualne CV w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi