Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Road operations manager (m/k)
Miejsce pracy: GdyniaObowiązki:
- zarządzanie podległym zespołem,
- tworzenie i rozwijanie nowych produktów i usług,
- nadzór nad pozyskiwaniem i utrzymaniem klientów kontraktowych,
- budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami i kontrahentami firmy,
- przygotowywanie ofert handlowych dla obecnych i potencjalnych klientów,
- prowadzenie prezentacji i negocjacji sprzedażowych,
- nadzór nad merytoryczną obsługą handlową kluczowych klientów firmy,
- budowa nowej struktury sprzedażowej, umożliwiającej sprawne realizowanie kontraktów,
- pozyskiwanie i zarządzanie flotą kontraktową,
- realizacja założonych planów sprzedażowych,
- negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z podwykonawcami.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach w branży TLS,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- czynne prawo jazdy kategorii B,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne,
- wykazywanie własnej inicjatywy w działaniu,
- gotowość do odbywania podróży służbowych,
- kreatywność, elastyczność w działaniu oraz pozytywne nastawienie do pracy,
- umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu.
Oferujemy:
- dużą samodzielność w działaniu, możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- przyjazne środowisko pracy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- dostęp do szerokiej oferty szkoleń menadżerskich i świadczeń pozapłacowych,
- oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.