Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Relationship Manager
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Do Firmy naszego Klienta - globalnej i wiodącej marki z branży produkcji oraz sprzedaży armatury sanitarnej poszukujemy Kandydatek i Kandydatów gotowych dołączyć do Zespołu na stanowisku Relationship Manager. Najnowsze produkty charakteryzujące się innowacyjnością oraz międzynarodowy zasięg marki są cenione przez Klientów na całym świecie. Praca, którą oferujemy zapewnia możliwości rozwoju wewnątrz Firmy o ustabilizowanej pozycji na rynku. Relationship Manager będzie odpowiedzialny za budowanie długoterminowych relacji z obecnymi Klientami oraz budowanie silnej sieci networkingowej. Osoba na powyższym stanowisku będzie zobowiązania do organizowania i przeprowadzania szkoleń i prezentacji dotyczących oferty Firmy oraz do wspierania w działaniach Sales Managerów na terenie całej Polski. Relationship Manager będzie aktywnie zdobywać akceptacje wszystkich decydentów w inwestycyjnym łańcuchu decyzyjnym oraz śledził działania rynkowe, dzięki czemu będzie wychodził naprzeciw stawianym oczekiwaniom rynkowym.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz roczny system premiowy uzależniony od wyników.
- Samochód służbowy klasy D.
- Benefity pozapłacowe jak karta sportowa oraz pakiet medyczny.
- Pomoc w przypadku potrzeby relokacji.
- Pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę w nowoczesnym biurze w okolicy linii metra M1.
- Zatrudnienie w długiej perspektywie, które pozwoli na ciągłe polepszanie swoich kompetencji i umiejętności.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych.
- Wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży sanitarnej).
- Zaawansowaną (C1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętności handlowe oraz negocjacyjne, zorientowanie na Klienta.
- Świetne umiejętności prezentacyjne oraz komunikacyjne.
- Dużą samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów.