Opis stanowiska pracy

Agencja Pracy Pollux Sp. z o.o. jest obecna na polskim rynku usług HR od 2006 roku. Do tej pory powstały oddziały w 7 miastach: Świdnicy, Legnicy, Wrocławiu, Poznaniu, Strzelcach Opolskich, Częstochowie oraz w Przemyślu. Działalność firmy koncentruje się przede wszystkim na przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych dla klientów z rejonu Polski oraz Holandii.

Do naszego oddziału w Świdnicy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Rekruter/Koordynator Klienta

Opis stanowiska



- rekrutacja i selekcja pracowników,przeprowadzanie testów i rozmów z kandydatami,

- informowanie kandydatów o poszczególnych etapach procesu rekrutacyjnego,

- prezentacja Firmy na targach i spotkaniach,

- rozwijanie wiedzy o metodach i sposobach rekrutacji,

- poszerzanie bazy kandydatów

Wymagania

Wymagania



- wykształcenie wyższe, mile widziane ZZL, psychologia,

- znajomość zagadnień z zakresu rekrutacji i selekcji,

- znajomość obsługi komputera,

- czynne prawo jazdy kat. B,

- umiejętność pracy pod presją czasu,



Oferujemy



- pracę w zespole profesjonalistów,

- możliwośc zdobycia doświadczenia zawodowego,

- wynagrodzenie zasadnicze + premia

- niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, auto służbowe)

Prezentacja firmy

Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego POLLUX to dynamicznie rozw... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi