Regionalny przedstawiciel portali internetowych IP:tourism
Od: BlueVision & IP:tourismMiejsce pracy: Gdańsk
Aktualnie poszukujemy kandydatów z regionów:
- pomorze wschodnie: miejscowości Białogóra, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Jastarnia, Jurata, Hel, Sopot, Krynica Morska i okolice
- pomorze zachodnie: Mielno, Kołobrzeg, Rewal, Międzyzdroje, Świnoujście
Opis stanowiska:
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za:
- Sprzedaż powierzchni reklamowej obiektom turystycznym
- Promocję nowych usług wśród stałych i nowych Klientów
- Promowanie portali w regionie
- Wykonywanie zdjęć obiektów do ofert Klientów
- Rejestrowanie w bazie nowych Klientów
- Budowanie relacji z Klientami
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie przez cały rok (podstawę oraz prowizję)
- Zwrot kosztów paliwa
- Laptop, telefon, aparat
- Możliwość rozwoju, szkoleń z zakresu marketingu internetowego
- Ciekawą, satysfakcjonującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Kim jesteśmy?
IP:tourism istnieje już 14 lat i posiada ok. 40 portali internetowych o miejscowościach i regionach turystycznych.
Serwisy te są stale oglądane przez tysiące osób dziennie. W tych serwisach umieszczamy reklamy obiektów noclegowych i gastronomicznych.
Wielkim i niezaprzeczalnym atutem jest dobry produkt.
Dzięki dużej oglądalności skuteczność reklam jest bardzo wysoka. To bezpośrednio wpływa na łatwość sprzedaży reklam.
W CV prosimy o zamieszczenie zapisu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).
- Prawo jazdy oraz własny samochód
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów
- Systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy
- Pewność siebie, swoboda wypowiedzi, wysoka kultura osobista
- Odporność na stres
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki geografia lub turystyka)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i zagadnień internetowych
- Mile widziana znajomość zasad fotografii cyfrowej
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowej będzie dodatkowym atutem