Opis stanowiska pracy
Promowanie, ofertowanie aparatury medycznej z portoflio firmy oraz szkolenie personelu medycznego.
Wymagania
• doświadczenia w sprzedaży aparatury medycznej, popartego sukcesami;
• znajomości sprzętu medycznego do monitorowania pacjentów będzie dodatkowym atutem;
• znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne uczestnictwo w szkoleniach za granicą oraz posługiwanie się dokumentacją techniczną;
• kreatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi;
• nastawienia na wynik;
• prawa jazdy kat. B;
• preferowana forma zatrudnienia B2B.
Prezentacja firmy
Viridian Polska Sp. z o. o. specjalizuje się w dystrybucji, insta...
Viridian Polska Sp. z o. o. specjalizuje się w dystrybucji, instalacji, uruchamianiu oraz serwisowaniu sprzętu medycznego.
Jako autoryzowany przedstawiciel oferujemy aparaturę medyczną firmy Philips m.in. kardiomonitory stacjonarno - transportowe, zintegrowane systemy monitorowania, defibrylatory, aparaty EKG, respiratory, systemy informatyczne (CIS) oraz akcesoria medyczne jedno – i wielorazowego użytku.
Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości proponowanych rozwiązań tworzących lepsze otoczenie i komfort dla pacjenta oraz usprawnienie i ułatwienie pracy personelu medycznego.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/09/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Własna działalność
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Premie, dodatki:
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon), prowizje od sprzedaży.
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi