Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 29/07/2016.

Regionalny Przedstawiciel Handlowy

Poznań, wielkopolskie

Inwemer System Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obszar działania:

sprzedaż usług utrzymania czystości dla firm i instytucji w województwach wielkopolskim, zachodniopomorskim i lubuskim.

 

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie kalkulacji, ofert handlowych i przetargowych niepublicznych
  • prowadzenie negocjacji
  • pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach
  • budowanie bazy i pozyskiwanie nowych klientów w wyznaczonym obszarze
  • rozbudowa portfela produktów u już pozyskanych klientów
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
  • realizacja celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
  • bieżąca kontrola obsługi klienta
  • stałe monitorowanie i analiza rynku - potrzeby klientów, działania konkurencji
  • wsparcie w zakresie uczestnictwa w targach, sympozjach i konferencjach branżowych
  • raportowanie.

 

Oczekujemy:

  • min. 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych z klientami w obszarze B2B
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług
  • znajomości lokalnego rynku średnich i dużych przedsiębiorstw
  • wysokich umiejętności sprzedażowych i prowadzenia negocjacji handlowych
  • nastawienia na osiągnięcie określonego celu
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
  • bardzo dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • wykształcenia wyższego (lub minimum licencjatu)
  • umiejętności planowania i bardzo dobrej organizacji pracy
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i znajomości technik sprzedaży
  • dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych
  • samodzielności i silnej motywacji do pracy
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

 

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny
  • stabilne zatrudnienie
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop)
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • możliwość stałego rozwoju w ramach struktury firmy
  • wsparcie w realizacji zadań.

Wymagania

Osoby zainteresowane aplikowaniem na to stanowisko prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Ogólnopolska firma, działająca w branży usług sprzątania, ochrony i technicznej obsługi... budynków od 1992 r.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Doradztwo / Konsulting

Liczba zgłoszonych aplikacji: 20

do góry