Opis stanowiska pracy

Centrum Edukacji ATUT to jedna z największych firm w Polsce zajmujących się edukacją, szkoleniami m.in. dzieci przedszkolnych i szkolnych a także realizacją szkoleniowych projektów unijnych. Jesteśmy firmą z 25 letnim doświadczeniem na rynku usług edukacyjno-szkoleniowych.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy REGIONALNEGO MANAGERA SPRZEDAŻY, który reprezentowałby naszą firmę na podległym terenie.

Główne zadania:
- odpowiedzialność za prowadzenie biura regionalnego firmy,
- aktywne pozyskiwanie klientów (placówki oświatowe),
- rekrutacja i koordynacja pracy nauczycieli prowadzących szkolenia i kursy,
- nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń i kursów.

Oferujemy:
- stabilną pracę w ogólnopolskiej firmie,
- bezpłatne szkolenia wstępne i doskonalące,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość dodatkowego wynagrodzenia, uzależnionego od uzyskanych efektów.

Rozpoczęcie współpracy planowane jest od 16.08.2016 r.
Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

Wymagania

- łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
- zorganizowanie i rzetelność w pracy,
- pełna dyspozycyjność,
- prawo jazdy + własny samochód do pracy,
- umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office,
- mile widziane, ale niekonieczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Prezentacja firmy

Centrum Edukacji ATUT - szkolenia, doradztwo, edukacja

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/09/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi