Centrum Edukacji ATUT to jedna z największych firm w Polsce zajmujących się edukacją, szkoleniami m.in. dzieci przedszkolnych i szkolnych a także realizacją szkoleniowych projektów unijnych. Jesteśmy firmą z 25 letnim doświadczeniem na rynku usług edukacyjno-szkoleniowych.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy REGIONALNEGO MANAGERA SPRZEDAŻY, który reprezentowałby naszą firmę na podległym terenie.
Główne zadania:
- odpowiedzialność za prowadzenie biura regionalnego firmy,
- aktywne pozyskiwanie klientów (placówki oświatowe),
- rekrutacja i koordynacja pracy nauczycieli prowadzących szkolenia i kursy,
- nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń i kursów.
Oferujemy:
- stabilną pracę w ogólnopolskiej firmie,
- bezpłatne szkolenia wstępne i doskonalące,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość dodatkowego wynagrodzenia, uzależnionego od uzyskanych efektów.
Rozpoczęcie współpracy planowane jest od 16.08.2016 r.
Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
- łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami,
- zorganizowanie i rzetelność w pracy,
- pełna dyspozycyjność,
- prawo jazdy + własny samochód do pracy,
- umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office,
- mile widziane, ale niekonieczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Centrum Edukacji ATUT - szkolenia, doradztwo, edukacja
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.