Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Regionalny Koordynator – branża FMCG
Miejsce pracy: ŁódźNasze wymagania:
• Min. 5 lat doświadczenia w branży FMCG - warunek konieczny,
• Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu grupą osób - warunek konieczny,
• Doświadczenie na stanowisku Supervisora lub pokrewnym,
• Doświadczenie na stanowiskach związanych z działaniami konsumenckimi w dziale sprzedaży i/lub marketingu,
• Gotowość do podjęcia pracy wtorek-sobota,
• Czynne prawo jazdy kat. B - praca mobilna,
• Umiejętność planowania, organizowania pracy własnej, a także koordynowania pracy zespołu,
• Komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem i wsparcie grupy w osiąganiu lepszych wyników.
Zadania na tym stanowisku:
• Aktywny udział w rozwoju aktywności konsumenckich w regionie - Polska Centralna
i Wschodnia,
• Wdrażanie i realizacja strategii marketingowej,
• Motywowanie i wspieranie podległego zespołu,
• Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów,
• Rekrutacja i szkolenie kandydatów na Supervisorów podległych zespołów.
Oferujemy:
• Stałe i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży FMCG - z siedzibą główną w Warszawie,
• Pracę w systemie wtorek - sobota,
• Umowę o pracę kodeksową - zatrudnienie przez Adecco Consulting,
• Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, Adecco+ Club,
• Szkolenia wdrożeniowe oraz szkolenia cykliczne,
• Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon i samochód służbowy,
• Pracę pełną wyzwań w dynamicznej branży na terenie Polski Centralnej i Wschodniej.
Numer referencyjny: WA2/20160924/A3/BD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.