Regionalny Kierownik Sprzedaży
Warszawa Regionalny Kierownik Sprzedaży
Warszawa
NR REF.: 1087759
Twoja następna firma
Dystrybutor znanych, międzynarodowych marek artykułów biurowych i szkolnych.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży odpowiedzialna będzie za realizację planów sprzedaży oraz prawidłowe funkcjonowanie zespołu przedstawicieli handlowych na podległym terytorium Polski Północnej - Szczecin, Gdańsk, Olsztyn, Poznań, Warszawa (2 PH). W tym: zapewnienie sprawnej realizacji celów sprzedażowych poprzez rozwój kompetencji podległego zespołu, monitorowanie i analiza danych sprzedażowych, zapewnienie odpowiedniego asortymentu produktów na powierzonym terenie, nadzór nad prawidłowym wdrażaniem nowych produktów, planowanie i raportowanie pracy własnej i zespołu, zarządzanie budżetem.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Oczekujemy co najmniej 2-letniego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG (preferowana na przykład branża zabawek), wysoko rozwiniętych kompetencji w zakresie zarządzania ludźmi
Co zyskujesz?
Pracę w firmie będącej liderem na rynku, samodzielność w działaniu, wynagrodzenie adekwatne do wyników sprzedażowych, możliwość udziału w szkoleniach i spotkaniach branżowych, narzędzia służbowe.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1087759
Twoja następna firma
Dystrybutor znanych, międzynarodowych marek artykułów biurowych i szkolnych.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży odpowiedzialna będzie za realizację planów sprzedaży oraz prawidłowe funkcjonowanie zespołu przedstawicieli handlowych na podległym terytorium Polski Północnej - Szczecin, Gdańsk, Olsztyn, Poznań, Warszawa (2 PH). W tym: zapewnienie sprawnej realizacji celów sprzedażowych poprzez rozwój kompetencji podległego zespołu, monitorowanie i analiza danych sprzedażowych, zapewnienie odpowiedniego asortymentu produktów na powierzonym terenie, nadzór nad prawidłowym wdrażaniem nowych produktów, planowanie i raportowanie pracy własnej i zespołu, zarządzanie budżetem.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Oczekujemy co najmniej 2-letniego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG (preferowana na przykład branża zabawek), wysoko rozwiniętych kompetencji w zakresie zarządzania ludźmi
Co zyskujesz?
Pracę w firmie będącej liderem na rynku, samodzielność w działaniu, wynagrodzenie adekwatne do wyników sprzedażowych, możliwość udziału w szkoleniach i spotkaniach branżowych, narzędzia służbowe.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.