#

Regionalny Kierownik Sprzedaży

ToP Secret

Szczecin, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Zapraszamy do podjęcia współpracy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm odzieżowych, posiadającej blisko 600 punktów sprzedażowych na terenie Polski i innych krajów Europy.

Kierujemy się przekonaniem, że nasze sukcesy możemy osiągać tylko dzięki współpracy w sprzyjającej i niepowtarzalnej atmosferze. Nasza firma aktywnie wspiera Fundację Happy Kids, dołączając do Nas, stajesz się członkiem organizacji aktywnie wspierającej potrzebujące dzieci.

 

Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Region województwa Pomorskiego i Zachodnio-pomorskiego

RKS/PZP/11/2018

 

Jako Kierownik jednego z naszych Salonów będziesz uczestniczył w realizacji naszych celów biznesowych do których możemy zaliczyć

  • monitorowanie wyników i parametrów sprzedażowych sklepów w podległym regionie
  • inicjowanie działań mających na celu optymalizację wyników punktów sprzedażowych
  • nadzór nad przestrzeganiem standardów sieci, standardów operacyjnych pracy sklepów
  • monitoring wdrożeń zleceń wynikających z działań podjętych w sklepach w podległym regionie (m.in. przeceny, instrukcje, zwroty)
  • doradztwo biznesowe w zakresie działań operacyjnych dla właścicieli sklepów (agentów i franczyzobiorców)

Jeżeli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu salonu sprzedaży - to czekamy właśnie na Ciebie

Dodatkowe umiejętności które pomogą Ci w pracy z nami to:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu regionem w sieci sprzedaży detalicznej
  • doświadczenie związane ze sprzedażą i/lub zarządzaniem sprzedażą w branży odzieżowej będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność egzekwowania przyjętych standardów organizacji
  • prawo jazdy kategorii B i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • doświadczenie we wspieraniu partnerów biznesowych
  • umiejętność analizy danych sprzedażowych i wyciągania na ich podstawie wniosków
  • dobra znajomość MS Office ze szczególnych uwzględnieniem Excela
  • posiadanie własnej działalności gospodarczej, bądź gotowość do jej otwarcia

W zamian za twoje zaangażowanie oferujemy ci:

  • stabilną współpracę z firmą posiadającej status Emitenta na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie o międzynarodowym zasięgu działalności
  • współpracę opartą na wzajemnym partnerstwie zorientowanym na cele biznesowe
  • dobrą atmosferę oraz szkolenia
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, tel. komórkowy)

Prezentacja firmy

Grupa Kapitałowa Redan jest jednym z wiodących podmiotów działają... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi