Rozwój sprzedaży w sieci partnerów.
Nawiązywanie współpracy z resellerami, marketami, dystrybutorami, przedstawicielami operatorów telekomunikacyjnych.
Działania trade-marketingowe, zarządzanie merchendisingiem w przydzielonym regionie. Pozyskiwanie kluczowych klientów.
Raportowanie wyników, proaktywny udział w planowaniu biznesu.
Minimum 3 letnie doświadczenie w branży elektroniki użytkowej; jest to warunek konieczny-kandydaci bez doświadczenia w branży nie będą rozpatrywani;
Umiejętność efektywnego pozyskiwania nowych partnerów handlowych oraz nowych klientów;
Doświadczenie we współpracy z operatorami GSM,sklepami RTV AGD;
Znajomość rynku telefonów komórkowych w wyznaczonym regionie;
Doświadczenie w zarządzaniu akcjami promocyjnymi, merchandisingiem;
Proaktywny sposób pracy, umiejętność samodzielnego zarządzania sprzedażą w regionie;
Podróże służbowe-ok. 40% czasu pracy
Język angielski-poziom konwersacyjny.
Producent i dystrybutor smartfonów, telefonów komórkowych, integr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.