Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy:
- Realizacja celów sprzedaży w przypisanym regionie ½ Polski (woj. Mazowieckie, lubelskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, i podkarpackie):
- Zbudowanie sieci dystrybucji – nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi klientami.
- Negocjowanie warunków handlowych z obecnymi oraz nowymi klientami Firmy
- Kontrola standardów ekspozycji produktów w obsługiwanych punktach sprzedaży detalicznej oraz klientów sieciowych
- Nadzór i realizacja działań promocyjnych
- Nadzór nad spływem należności.
- Kontrola wydatków zgodnie z budżetem.
- Zarządzanie podległym zespołem PH i koordynacja pracy merchandiserów w regionie.
- Bieżąca kontrola standardów pracy, działań lokalnych podległych pracowników.
- Cykliczny i planowy coaching i wspólna praca z podległym zespołem.
- Rekrutacja nowych pracowników
- Odpowiedzialność za realizację budżetu.
- Analiza efektywności wydatków w ramach regionu.
- Tworzenie raportów dotyczących realizacji budżetu sprzedaży i działań promocyjnych oraz aktualnej sytuacji w obiektach (półka, dystrybucja).
- Monitoring rynku i konkurencji w obszarze działalności firmy
- Egzekucja realizacji ustaleń KAM na sieciach w podległym zespole.
Wymagania:
- Poszukujemy osoby ambitnej, samodzielnej, zorientowanej na wyniki, konsekwentnej i lojalnej, będącej liderem grupy, posiadającej umiejętność prowadzenia negocjacji, wywierania wpływu otwartej na zmiany i odpornej na stres
- Wykształcenie min. średnie ( preferowane wyższe)
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży FMCG w kanale hurtowym i detalicznym
- Wyrobione kontakty z dystrybutorami produktów spożywczych w przypisanym regionie Polski i doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym będą dodatkowymi atutami.
- Gotowość do częstych podróży służbowych
- Znajomość obsługi komputera (arkusze kalkulacyjne),
Prezentacja firmy
Średniej wielkości firma dystrybucyjna z branży FMCG (produkty spo...
Średniej wielkości firma dystrybucyjna z branży FMCG (produkty spożywcze) z kapitałem zagranicznym, reprezentująca silne marki chcąca rozszerzyć swoją obecność w Polsce.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/11/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management