Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Regionalny kierownik sprzedaży (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- zarządzanie i rozwijanie sprzedaży w powierzonym regionie zgodnie ze współtworzoną strategią firmy,
- szkolenie, motywowanie oraz nadzorowanie pracy podległego zespołu przedstawicieli handlowych,
- utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami,
- aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
- stałe monitorowanie rynku oraz pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach i ich potrzebach w zakresie oferowanych produktów i usług,
- odpowiedzialność za target sprzedażowy,
- dbałość o dobry wizerunek firmy i oddziałów w regionie.
Wymagania:
- minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży, prowadzeniu negocjacji i zawieraniu umów handlowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w branży maszyn/samochodów ciężkich lub/i przemysłu metalowego - warunek konieczny,
- profesjonalizm w działaniach związanych z procesem sprzedaży i obsługi klienta,
- łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,
- samodzielność, kreatywność, operatywność i zorientowanie na cel,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- udział w kreowaniu i wdrażaniu nowej strategii sprzedaży w regionie,
- realną i jasno określoną ścieżkę rozwoju,
- pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.