Regionalny Dyrektor Sprzedaży (obszar Polski Centralnej)
Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na okres próbny
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Sprzedaż - Account Management
Agencja Pośrednictwa Pracy In Temporis Polska od 2005 roku figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954. Od wielu lat prowadzimy działalność na terenie Polski, Francji i Rumunii. Od roku 2010 działamy w Belgii, a od 2012 rozwijamy i organizujemy swoją aktywność również w Niemczech. Prowadzimy działalność w zakresie doradztwa personalnego.
W związku z rozwojem struktur In Temporis, w ramach usług pracy tymczasowej, zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane podjęciem pracy na stanowisku:
Regionalny Dyrektor Sprzedaży (obszar Polski Centralnej)
Zakres obowiązków:
• Rozwój podległego rynku sprzedaży i umacnianie pozycji handlowej Agencji w podległym regionie;
• Aktywna sprzedaż / pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w zakresie usług Agencji (wyspecjalizowane usługi pracy tymczasowej oraz usługi doradcze z obszaru HR);
• Negocjacje warunków współpracy z klientami zgodnie z polityką handlową firmy;
• Współpraca w zakresie przygotowania i realizacji strategii sprzedaży na terenie regionu Polski Centralnej;
• Przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów;
• Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami;
• Operacyjne organizowanie i kontrolowanie pracy działu handlowego oraz działu realizacji zamówień;
• Zarządzanie podległym personelem;
• Prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych Agencji oraz reprezentowanie Agencji w podległym regionie;
• Odpowiedzialność za osiąganie kluczowych kryteriów efektywności (KPIs) i realizację indywidualnych celów sprzedażowych.
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe;
• 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B w branży agencji pracy;
• Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu personelem;
• Doświadczenie w zakresie technik negocjacji i współpracy z klientem;
• Nastawienie na realizację potrzeb klienta i poszukiwanie rozwiązań;
• Umiejętność planowania działań handlowych, bezpośredniego docierania do klientów i zarządzania relacjami z kluczowymi klientami;
• Posiadanie umiejętności analitycznych, zdolności do realistycznej oceny sytuacji, ukierunkowanie na wyniki;
• Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność współpracy;
Skuteczność w realizacji założonych wyników;
• Dobra znajomość języka angielskiego;
• prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub własna działalność);
• system wynagrodzenia w oparciu o wynagrodzenie bazowe + dodatkowe atrakcyjne prowizje, poszerzone o pakiet benefitów;
• przyjazna, otwarta i wspierająca atmosfera pracy;
• możliwość zdobycia gruntownego doświadczenia i praca w gronie ekspertów w swojej branży;
• niezbędne narzędzia pracy do wykonywania codziennych obowiązków (samochód służbowy, laptop, telefon).