#

Regional Talent Acquisition Manager

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Regional Talent Acquisition Manager

Miejsce pracy: Poznań
4-14-57735

For our Client, international and dynamically growing company, we are looking for an experienced person willing to join the team on the position of Regional Talent Acquisition Manager

Responsibilities:
- Manage the recruitment function across the locations
- Manage the team of 10 FTEs located in different locations
- Ensure that the company has qualified people in the right time and recruit staff for the service location (talent sourcing, recruiting, selection, interview, hiring and onboarding activities) in coordination with the team
- Daily cooperation with Managers regarding the optimization and implementation of best practices and high quality process
- Assist with other recruitment projects or initiatives as needed

Requirements:
- Min. 2 years of experience on similar position
- Extensive experience in the field of recruitment in/for SSC/ BPO sector
- Experience in team management (managing the team form different locations will be a plus)
- Fluent oral and written communication in English
- Strong focus on service quality and result orientation
- Very good communication and presentation skills
- Ability to travel across locations

Benefits:
- Stable employment in international environment
- Possibility to grow within the company
- Attractive benefits package

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi