Regional Manager
Miejsce pracy: Szczecin
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta w sklepach na podległym terenie,
- Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób),
- Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań,
- Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym,
- Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie,
- Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco,
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora,
- Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy.
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative (kanał nowoczesny),
- Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe,
- Umiejętność budowania relacji z Klientami,
- Dobra znajomość MS Office (Word, Exel, Power Point),
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premie uznaniowe,
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop,
- Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów,
- System motywacyjny i nagrody dla najlepszych.
- Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: RM/SZN/052017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.