Adecco Poland Sp. z o.o.

Regional Manager

Miejsce pracy: Kielce
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zadania:

  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta w sklepach na podległym terenie,
  • Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób),
  • Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań,
  • Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym,
  • Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie
  • Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora,
  • Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy.

Nasze wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative,
  • Doświadczenia w pracy w grupach projektowych
  • Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
  • Umiejętność budowania relacji z Klientami
  • Umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
  • Stabilne zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę lub umowa B2B - umowa na zastępstwo,
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania, laptop oraz samochód służbowy,
  • Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,
  • Wynagrodzenie zawsze na czas,
  • Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów
  • System motywacyjny i nagrody dla najlepszych!
  • Merytoryczna opieka i wsparcie przez Adecco Poland.

Oferta dotyczy pracy na zastępstwo.


Numer referencyjny: RM/10/2016/KLC
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi