Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
we Wrocławiu
ul. C. K. Norwida 34
50-950 Wrocław


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie poczty przychodzącej oraz właściwe dekretowanie na piony i prowadzenie obiegu dokumentacji;
  • rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej;
  • obsługa klientów jak również udzielanie informacji o postępie prowadzonych spraw przez działy/zespoły;
  • pomoc w organizacji konferencji, spotkań, szkoleń oraz pomoc w pracy archiwum zakładowego.


Warunki pracy

1. Praca w siedzibie urzędu;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1. Praca przy komputerze.
2. Bariery architektoniczne – budynek 3-piętrowy, bez wind, podjazdów



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-28/AA/2017 – referent ds. zarządzania dokumentacją. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierały któregokolwiek dokumentu z wymaganych w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane /o ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego w przypadku wysłania pocztą lub data wpływu w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów.Wszystkie oświadczenia, CV/życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Kandydaci dopuszczeni do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem. Rekrutacja odbędzie się w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław. W procesie rekrutacji zostaną przeprowadzone: analiza dokumentów aplikacyjnych kandydatów,test z zakresu znajomości zagadnień określonych w ogłoszeniu i/lub rozmowa kwalifikacyjna. Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w okresie trzech miesięcy od zakończenia procedury konkursowej na w/w stanowisko oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w dziale administracyjnym, kancelaryjnym lub organizacyjnym lub praca na stanowisku, na którym wykonywano czynności o podobnym zakresie obowiązków (obieg dokumentów i informacji) jak na stanowisku ds. kancelaryjnych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zagadnień związanych z przepisami kancelaryjno - archiwalnymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs kancelaryjno-archiwalny (I stopień);
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • wysoka kultura osobista, cierpliwość, opanowanie;
  • umiejętność organizacji czasu pracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność współpracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • dokument potwierdzający ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego (I stopień)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi