Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
pl. Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań podatkowych na wniosek strony lub z urzędu w oparciu o przepisy prawa proceduralnego i materialnego w zakresie właściwości rzeczowej komórki organizacyjnej, w tym między innymi w zakresie określenia lub ustalenia zobowiązania podatkowego oraz orzekania o odpowiedzialności spadkobierców, następców prawnych i płatników w celu wydania stosownych rozstrzygnięć
  • opracowywanie projektów dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami w celu wydania stosownych orzeczeń
  • dokonywanie analiz zasadności zwrotu podatku od towarów i usług, prowadzenie w tym zakresie czynności sprawdzających, sporządzanie stosownych dokumentów, w tym opracowywanie projektów postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku w celu zweryfikowania zasadności zwrotu
  • udostępnianie informacji zawartych w aktach spraw w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa w celu realizacji zadań nałożonych na komórkę organizacyjną
  • wnioskowanie o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych w celu zmniejszenia ryzyka związanego z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązku podatkowego


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:
- budynek dwupiętrowy
- parter dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
- brak windy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, a w przypadku operatora pocztowego data stempla) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 683475525.
Prosimy o podanie numeru ogłoszenia w liście motywacyjnym.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku pracy oraz umiejętność ich interpretacji
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce, zdolność analitycznego myślenia
  • komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi