Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
ul. Kościuszki 8
89-400 Sępólno Krajeńskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i rejestrów, a także pobieranie i wydawanie przesyłek w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów Wydziału Kryminalnego
  • Przygotowywanie i przekazywanie korespondencji i akt postępowań przygotowawczych do sekretariatu głównego KPP Sępólno celem dalszej wysyłki
  • Prowadzenie wynikających z przepisów oraz poleceń rejestrów, dzienników, książek i wykazów
  • Prowadzenie terminarza udzielania odpowiedzi na pomoce prawne, wytyczne i odpowiedzi na pisma w ramach nadzoru
  • Przyjmowanie interesantów Wydziału Kryminalnego i kierowanie ich do wyznaczonych funkcjonariuszy wydziału
  • Przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych i przekazywanie jej do składnicy akt w celu zapewnienia prawidłowego procesu archiwizacji
  • Wykonywanie na potrzeby funkcjonariuszy sprawdzeń w policyjnych i innych bazach danych
  • Obsługiwanie poczty elektronicznej Wydziału Kryminalnego
  • Rejestrowanie wymaganych danych w policyjnych systemach informatycznych zgodnie z nadanymi i posiadanymi uprawnieniami


Warunki pracy

Nie występują uciążliwe /szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy (faks, kserokopiarka, niszczarka). W pionowych ciągach komunikacyjnych nie ma windy osobowej oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych. W budynku stanowiącym miejsce pracy nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, drzwi wejściowe i wewnętrzne o nieodpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych, praca na parterze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres, komunikatywność, znajomość przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • 0,5 roku doświadczenia w pracy kancelaryjnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa (kopia dowodu osobistego) lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (dz. U. nr 182, poz. 1228)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi