Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piasecznie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw do spraw: administracji Zespół ds. administracyjno-finansowych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piasecznie
ul. Orężna 9
05-501 Piaseczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i obsługa sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących w formie papierowej i elektronicznej
  • obsługa poczty elektronicznej oraz poczty ePUAP
  • ścisła i efektywna współpraca z działem księgowości
  • kompletowanie dokumentów oraz przygotowanie ich do archiwizacji
  • prowadzenie i rozliczanie kart drogowych pojazdów służbowych oraz delegacji
  • kompletowanie i przekazywanie korespondencji
  • kierowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
  • ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • przyjmowanie interesantów
  • obsługa systemów informatycznych, programów oraz baz danych
  • przygotowywanie i sporządzanie wymaganych dokumentów, informacji oraz sprawozdań do jednostek nadrzędnych
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego księgowego


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin
- stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe
- stanowisko na parterze budynku
- praca w godz. 7-15

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
PRZEWIDYWANY TERMIN ZATRUDNIENIA OD 01.01.2019r.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe : min.1,5 roku w administracji publicznej lub 3 lata w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • czynne prawo jazdy kat."B"
  • biegła obsługa komputera
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piasecznie
    ul. Orężna 9
    05-501 Piaseczno

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi