Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

ul. Stapińskiego 19 C
14-100 Ostróda


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu komendy
  • koordynowanie projektów rozkazów, zarządzeń i decyzji Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie ewidencji, statystyki oraz sprawozdawczości kadrowej i organizacyjnej
  • ewidencja czasu pracy funkcjonariuszy jednostki
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • obsługa biurowa odpraw i narad służbowych organizowanych przez Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • sporządzanie planów urlopów pracowniczych oraz prowadzenie kart urlopowych


Warunki pracy

Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych - brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind. Praca przy komputerze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Lista kandydatów zakwalifikowanych do poszczególnych etapów rekrutacji oraz informacja o terminach ich przeprowadzenia zostanie podana na stronie internetowej komendy www.kppsp.ostroda.pl oraz w siedzibie komendy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (89) 642 31 24.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła obsługa komputera
  • znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość programu PŁATNIK
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej
  • zdolność logicznego i analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
  • dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania na stronie internetowej jednostki i w jej siedzibie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach
  • referencje

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi