Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w OlsztynieKurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referentKuratorium Oświaty w Olsztynie
Al. Piłsudskiego 7/9
10-959 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- rozliczanie delegacji służbowych,
- rozliczanie budżetu zadaniowego wraz ze sporządzaniem sprawozdawczości w tym zakresie.
Warunki pracy- praca administracyjno - biurowa w siedzibie Kuratorium,
- narzędzia i materiały pracy (komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze do 4 godzin w ciągu doby),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul.Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”nabór na stanowisko referent ds. księgowości”. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data dostarczenia do kuratorium) nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i datą sporządzenia. Kandydaci spełniający wymogi formalne, którzy – po analizie aplikacji – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Dokumenty złożone przez kandydatów, po ogłoszeniu wyników naboru, będą do odbioru w Wydziale Administracyjno-Prawnym Kuratorium Oświaty w Olsztynie przez okres 3 miesięcy, następnie zostaną zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość przepisów związanych z rozliczaniem delegacji służbowych.
- Umiejętność rozliczania budżetu zadaniowego wraz ze sporządzaniem sprawozdawczości w tym zakresie.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu