Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa kancelaryjno-biurowa Inspektoratu (prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Inspektoratu)
  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu przełożonemu
  • przyjmowanie i obsługa klientów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, udzielanie informacji oraz kierowanie do odpowiednich komórek
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz innych rejestrów
  • redagowanie lub przepisywanie krótkich pism na polecenie przełożonego
  • sporządzanie miesięcznego zestawienia z przebiegu samochodów służbowych oraz zużycia paliwa
  • obsługa poczty elektronicznej Inspektoratu
  • obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR


Warunki pracy

• ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe
• budynek piętrowy bez windy jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/520-21-48.
- Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone po upływie min. 3 m-cy od zakończenia naboru, o ile aplikujący nie wniosą o ich zwrot.
- Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie lub wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w tym co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, jak i pracy w zespole
  • pozytywne podejście do petenta
  • rzetelność, komunikatywność
  • znajomość Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość programu Magazyn (Wolters Kluwer Linia ProgMan)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi