Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorlicach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorlicach
ul. Michalusa 18
38-300 Gorlice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa kancelaryjna Inspektoratu
  • rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz wysyłanie korespondencji
  • prowadzenie ewidencji wydawanych decyzji i postanowień
  • przyjmowanie pism i wniosków obywateli
  • prowadzenie rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę z projektem oraz innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa budowlanego
  • segregowanie i kompletowanie akt sprawy
  • przyjmowanie i ewidencjonowanie zawiadomień o rozpoczęciu budowy
  • przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń o zakończeniu budowy
  • sporządzanie sprawozdań


Warunki pracy

Praca w siedzibie jednostki w Gorlicach, czas pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, narzędzia pracy – komputer i urządzenia biurowe. Biuro mieści się na I piętrze budynku, winda w budynku dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wszystkie wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Kandydaci nie zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji nie zostaną powiadomieni.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane
  • dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi