Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Ełku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw ewidencji i statystyki w Wydziale Ruchu Drogowego

ul. Chopina 10, 19-300 Ełk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego
  • archiwizacja dokumentów wytworzonych w Wydziale Ruchu Drogowego
  • wprowadzanie danych do modułu SEWiK systemu KSIP
  • sporządzanie analiz i statystyk związanych z realizacją zadań w Wydziale Ruchu Drogowego


Warunki pracy

praca przy komputerze, częściowo przy sztucznym oświetleniu, pomieszczenie znajduje się na pierwszym piętrze, w budynku nie ma wind.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- własnoręcznie podpisane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "referent Wydziału Ruchu Drogowego" osobiście w kancelarii nr 134 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 lub przesłać drogą pocztową na adres Komendy,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru będą informowani drogą pocztową,
- oferty złożone lub wysłane (decyduje data stempla pocztowego) po terminie nie będą rozpatrywane,
-proponowane wynagrodzenie zasadnicze wraz z dodatkiem za wysługę lat łącznie wynosić będzie ok. 2 600 zł (brutto),
- dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem telefonu 87 6218202.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi