Opis stanowiska pracy


Izba Skarbowa w Olsztynie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Urząd Skarbowy w Działdowie
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A
13-200 Działdowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa zajęć wierzytelności dokonywanych przez Komorników Sądowych, Izby celne oraz urzędy skarbowe, sporządzanie oświadczeń dotyczących zajętych wierzytelności,
  • weryfikowanie rejestrów przypisów/odpisów z dokumentami źródłowymi (deklaracje, decyzje) w celu ich prawidłowego zaksięgowania na kontach szczegółowych podatników,
  • księgowanie przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat/zwrotów z podatku dochodowego od osób fizycznych na kontach szczegółowych podatników w celu dostarczenia aktualnych i rzetelnych informacji finansowych o stanie realizacji zobowiązań,
  • dokonywanie rozliczeń pod względem rachunkowo-kasowym poborców skarbowych,
  • rejestracja spraw przychodzących oraz wychodzących w aplikacji Biblioteka akt oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 praca w siedzibie Urzędu,
 praca biurowa,
 praca wymaga kontaktu z klientem zewnętrznym,
 praca wymagająca współpracy w zespole, komunikowania się z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, wymaga szybkości i dokładności w wykonywaniu zadań.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
 narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
 praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
 bariery architektoniczne: brak


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254238


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Ordynacja podatkowa oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość programu POLTAX, POLTAX2B,
  • znajomość pakietu MsOffice.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Zaświadczenia potwierdzające przeszkolenie z aplikacji POLTAX, POLTAX2B
  • Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie z pakietu MsOffice

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-09-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi