Opis stanowiska pracy


Izba Skarbowa w Bydgoszczy

Dyrektor Izby Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i weryfikacja projektów regulaminów organizacyjnych Izby Skarbowej i podległych urzędów skarbowych oraz wprowadzanie w nich zmian, w celu zachowania i kontroli zgodności z prawem
  • gromadzenie i analiza informacji, współpraca w tym zakresie z Dyrektorem, naczelnikami urzędów skarbowych oraz kierownikami komórek organizacyjnych, w celu monitorowania i bieżącej oceny funkcjonującego w Izbie Skarbowej systemu kontroli zarządczej
  • przygotowywanie projektów aktów prawa wewnętrznego oraz opiniowanie projektów przekazanych przez inne komórki organizacyjne w celu tworzenia spójnego i zgodnego z prawem powszechnie obowiązującym systemu prawa wewnętrznego
  • przygotowywanie projektów i ewidencjonowanie upoważnień Dyrektora dla pracowników Izby Skarbowej do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych i załatwiania spraw oraz przygotowywanie projektów i ewidencjonowanie upoważnień Dyrektora dla naczelników urzędów skarbowych do załatwiania spraw i podpisywania dokumentów w ustalonym przez niego zakresie, w celu zachowania jednolitego systemu powierzania realizacji zadań w Izbie i podległych urzędach skarbowych
  • sporządzanie zbiorczych informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania Izby Skarbowej, w celu realizacji zadań z zakresu sprawozdawczości organu podatkowego, z wyjątkiem sprawozdań budżetowych i finansowych
  • uczestnictwo w organizacji narad i spotkań, w szczególności tematycznych związanych z zadaniami komórki, w celu wspierania i monitorowania procesów zarządczych w Izbie Skarbowej
  • przygotowywanie materiałów do publikacji i zamieszczania na stronie intranetowej Izby Skarbowej, w celu utrzymania aktualności zasobów oraz poprawnej komunikacji pomiędzy Dyrektorem, komórkami organizacyjnymi i pracownikami


Warunki pracy

praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie/ stanowisko pracy umiejscowione na I piętrze budynku/ budynek bez windy, nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych/ praca wymagająca umiejętności interpersonalnych oraz umiejętności przekazywania informacji w sposób precyzyjny
i zrozumiały dla odbiorcy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 810,76 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,500.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 58 56 181 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zasad techniki legislacyjnej
  • Wiedza z zakresu zarządzania w jednostkach administracji publicznej
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi