Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Braniewie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Komenda Powiatowa Policji w Braniewie
ul. Moniuszki 11 a
14-500 Braniewo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sładnicy akt w jednostce
  • nadzorowanie pracy kancelaryjno-biurowej i w razie potrzeby zastępowanie pracownków sekretariatów
  • realizowanie zadań związanych z obsługą poczty resortowej
  • protokołowanie odpraw służbowych
  • ewidencjonowanie i rozpowszechnianie aktów prawnych wydanych przez Komendanta Powiatowego Policji w Braniewie
  • ewidencjonowanie, kompletowanie oraz rozpowszechnianie aktów prawnych wpływających do jednostki
  • udzielanie informacji o aktualnym stanie prawnym i zakresie obowiązujących aktów prawnych


Warunki pracy

- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- wysiłek fizyczny
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin na dobę

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Osoby dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne", a w przypadku jego braku gotowość przystąpienia do poszerzonego postępowania sprawdzającego w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość podstawowych zasad archiwizacji doumentów
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzlą "ściśle tane" lub oświadczenie o wyrażenu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Komendzie Powiatowej Polcji w Braniewie - WZÓR OŚWIADCZENIA DO POBRANIA NA STRONIE INTERNETOWEJ KPP W BRANIEWIE LUB OSOBIŚCIE W JEDNOSTCE OD PRACOWNIKA ZESPOŁU DS. KADR I SZKOLENIA
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi