REFERENT W KANCELARII PRAWNEJ
(W DZIAŁACH: ARCHIWIZACJI, PISM ORAZ WPROWADZANIA DANYCH )
Nr. ref.REF /2014/10
Zadania
- Ewidencja oraz nadzór nad dokumentami i danymi będącymi w posiadaniu Kancelarii, zarówno w wersji fizycznej, jak również elektronicznej. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej archiwizowanie i ewidencjonowanie w systemie bazodanowym, a także jej merytoryczna weryfikacja;
- Sporządzanie pism inicjujących postępowanie klauzulowe, sporządzanie pism w toku postępowania klauzulowego, merytoryczna weryfikacja spraw oraz weryfikacja posiadanej dokumentacji zmierzająca do podjęcia działań mających na celu uzyskanie klauzuli wykonalności.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Kancelarię Prawną HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Oświadczam, że jest mi wiadome, iż pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych. Oświadczam, że nieobjęte tym katalogiem dane osobowe podaję dobrowolnie.”.”
Kancelaria Prawna HTP Puniewska Waszczyńska spółka komandytowa je... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.