Urząd Pracy m.st. Warszawy

Referent- sekretarka m/k

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu; Prowadzenie kalendarza spotkań; Przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji; Rejestracja pism przychodzących i wychodzących; Wysyłanie korespondencji; Obsługa poczty elektronicznej; Prowadzi sprawy kancelaryjne i doręcza korespondencję służbową nauczycielom; Sporządzanie dokumentów i ich wysyłanie drogą elektroniczną; Zabezpieczenie i prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i służbowych; Obsługa interesantów i udzielanie informacji; Przechowywanie dokumentacji uczniów nauczania indywidualnego oraz innych dokumentów, zgodnie z odrębnymi przepisami; Zakładanie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt; Prowadzenie archiwum; Zabezpieczenie tajności i poufności spraw, w tym ochrona danych i wykorzystywanych danych osobowych; Dba o właściwe zabezpieczenie dokumentacji; Przestrzeganie przepisów regulaminu pracy, bhp, ppoż., o ochronie tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych; Obsługa centralki telefonicznej i faksu, kserokopiarki; Załatwianie spraw w urzędach; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora placówki. . Kontakt z pracodawcą osobisty ul. Tołstoja 2, CV na e-mail, telefoniczny 22 835 95 58.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi