Opis stanowiska pracy

Agencja Pracy CPC Consulting Group Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nr w rejestrze 8148, do swojego biura poszukuje Kandydatów/Kandydatki na stanowisko:

 

                                    Referent ds. księgowości

 

Miejsce pracy: Wrocław/Tarnogaj

 

Zakres obowiązków:

• Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych ( faktur, rachunków, innych dokumentów księgowych) zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości

• Wstępna weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym,

• Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,

• Bieżące prace w dziale księgowości oraz współpraca z innymi działami firmy

Oferujemy:

• Praca na podstawie umowy o pracę

• Warunki płacowe do uzgodnienia

 

Wymagania

·         Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

·         Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

·         Wykształcenie o profilu ekonomicznym,

·         Minimum 3 lata pracy w księgowości,

·         Biegła znajomość obsługi komputera MS Office ( Excel, Word), znajomość

·         programów księgowych, płacowych,

Mile widziane:

·         osoby z grupą inwalidzką 

 

Zainteresowane osoby proszone są o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem portalu Infopraca.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami. 

Prosimy o zamieszczenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Prezentacja firmy

CPC Consulting Group Sp. z o.o. Sp. komandytowa (Agencja Pracy nr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi