Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
• Wsparcie zespołu księgowego firmy
• Przygotowanie raportów kontrolnych oraz ich analiza
• Przygotowanie bilansów kwartalnych
• Inne ogólne prace administracyjno-biurowe
• Bieżąca obsługa administracyjna biura
• Prowadzenie korespondencji
• Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Dbałość o poprawny obieg dokumentów
• Zarządzanie obiegiem faktur
Wymagania
- Wykształcenie o profilu ekonomicznym
- Doświadczenie w pracy minimum 1 rok na podobnym stanowisku
- Znajomość zasad rachunkowości z praktyczną i teoretyczną wiedza na temat zagadnień księgowych
- Dokładność, sumienność oraz zaangażowanie w wykonywaniu codziennych obowiązków
- Sprawność w zakresie obsługi programów komputerowych, bardzo dobra znajomość aplikacji Excel i Word
- Zdolność analitycznego myślenia
- Łatwość w formułowaniu wniosków w szczególności w formie pisemnej
- Skrupulatność i systematyczność
Oferujemy:
- Pakiet szkoleń wprowadzających do obejmowanego stanowiska pracy
- Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę
- Komfortowe warunki pracy
- Możliwość rozwoju w zakresie księgowości
Prezentacja firmy
KONTUR NIERUCHOMOŚCI Sp. j. to nowoczesna i dynamiczna firma specjalizuj...
KONTUR NIERUCHOMOŚCI Sp. j. to nowoczesna i dynamiczna firma specjalizująca się w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami. Oferujemy kompleksową obsługą budynków ze specjalizacją w zakresie dużych Wspólnot Mieszkaniowych, działamy na krakowskim rynku od 2008 roku. Priorytetem naszego działania jest satysfakcja klientów i na tym opiera się strategia funkcjonowania i rozwoju spółki. Administrujemy budynkami, prowadzimy obsługę w zakresie technicznym, usług utrzymania czystości i zieleni.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat - rano
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 2 500PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse