#

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-PERSONALNYCH

​JELCZ Sp. z o.o.

Jelcz-Laskowice, Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

  • realizacja procesu selekcji kandydatów oraz udział w przeprowadzaniu rekrutacji
  • publikacja ogłoszeń o pracę
  • prowadzenie spraw związanych z obsługą pracowników Spółki
  • opracowywanie zmian w instrukcjach i procedurach
  • obsługa programu kadrowo-płacowego
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, najlepiej kierunkowe - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - lub studia podyplomowe z zakresu HR
  • min. 1 rok doświadczenia w obszarze kadr
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera – MS Office
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia rekrutacji - znajomość technik prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy

 

Oferujemy:

  • konkurencyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • dofinansowanie do Karty Multisport
  • możliwość rozwoju zawodowego - zapewniamy fundusz szkoleniowy do podnoszenia kwalifikacji zawodowych i uzupełniania wiedzy; kursy nadające lub odnawiające uprawnienia oraz doskonalenie znajomości języków obcych
  • dodatek motywacyjny

Prezentacja firmy

Przedmiotem działalności Spółki jest: <br/> <br/>- produkcja i sprzedaż... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi