Opis stanowiska pracy

Z naszego doświadczenia wynika, że idealnym kandydatem jest  osoba, która posiada udokumentowane doświadczenie w  samodzielnej pracy biurowej na stanowisku sekretarki, pomocy księgowej lub handlowca/sprzedawcy w handlu detalicznym lub internetowym.

Wymagania

Wymagania:

  • Oczekujemy od kandydatów biegłej znajomości obsługi komputera i pakietu office.
  • Wymagana umiejętność bezwzrokowego sporządzania pism na komputerze, obsługi baz danych, obsługi poczty elektronicznej i wyszukiwarek internetowych, rozwiązywania bieżących problemów oraz samodzielności i kreatywności  w pracy.
  • Wymagana bardzo dobra znajomość programu księgowego Subiekt GT, sporządzania faktur, wystawiania delegacji służbowych, rozliczania kosztów firmy oraz wykonywania innych prac biurowych pod nadzorem Księgowej i Kierownika Firmy.

Oferujemy:

  • Pracę stacjonarną we Wrocławiu od pn.-pt. w godz. 9.00-17.00. 
  • Po 3 miesięcznym stażu praca na umowę o pracę na stanowisku „referenta biurowego” z dobrą podstawą i nagrodą uznaniową zależną od wyników w pracy.
  • Oferujemy pakiet opieki medycznej.

Prosimy o przesłanie CV i LM za pomocą przycisku aplikowania, w którym prosimy szczegółowo opisać swoje doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem naszych wymagań.
Odpowiadamy na każdą sensowną ofertę pracy.
Nas do pracy  motywują nas wyłącznie pieniądze oraz satysfakcja z ich zarabiania!

Prezentacja firmy

przetargi na dostawy sprzętu

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/02/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
1 800PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
premia uznaniowa
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi