Opis stanowiska pracy
Z naszego doświadczenia wynika, że idealnym kandydatem jest osoba, która posiada udokumentowane doświadczenie w samodzielnej pracy biurowej na stanowisku sekretarki, pomocy księgowej lub handlowca/sprzedawcy w handlu detalicznym lub internetowym.
Wymagania
Wymagania:
- Oczekujemy od kandydatów biegłej znajomości obsługi komputera i pakietu office.
- Wymagana umiejętność bezwzrokowego sporządzania pism na komputerze, obsługi baz danych, obsługi poczty elektronicznej i wyszukiwarek internetowych, rozwiązywania bieżących problemów oraz samodzielności i kreatywności w pracy.
- Wymagana bardzo dobra znajomość programu księgowego Subiekt GT, sporządzania faktur, wystawiania delegacji służbowych, rozliczania kosztów firmy oraz wykonywania innych prac biurowych pod nadzorem Księgowej i Kierownika Firmy.
Oferujemy:
- Pracę stacjonarną we Wrocławiu od pn.-pt. w godz. 9.00-17.00.
- Po 3 miesięcznym stażu praca na umowę o pracę na stanowisku „referenta biurowego” z dobrą podstawą i nagrodą uznaniową zależną od wyników w pracy.
- Oferujemy pakiet opieki medycznej.
Prosimy o przesłanie CV i LM za pomocą przycisku aplikowania, w którym prosimy szczegółowo opisać swoje doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem naszych wymagań.
Odpowiadamy na każdą sensowną ofertę pracy.
Nas do pracy motywują nas wyłącznie pieniądze oraz satysfakcja z ich zarabiania!
Prezentacja firmy
przetargi na dostawy sprzętu
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/02/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 10
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 1 800PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- premia uznaniowa
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa