Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Referent Back Office (w Dziale Kancelarii Prawnej)
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
• Administrowanie dokumentacją papierową i elektroniczną: kategoryzacja, archiwizacja,
• Wprowadzanie danych do systemów bilingowych,
• Rozpatrywanie reklamacji, procesowanie pism, przygotowywanie wniosków,
• Korespondencyjna obsługa Klientów masowych i małych Klientów biznesowych,
• Wykonywanie podstawowych korekt faktur na kontach Klientów i księgowanie korekt.
Wymagania:
• Min. 2 letnie doświadczenie w pracy administracyjnej,
• Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
• Komunikatywność i zaangażowana postawa w wykonywane obowiązki,
• Skrupulatność, dokładność,
• Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco Poland z możliwością nawiązania długofalowej współpracy z Naszym Klientem,
• Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku (g. 7-15/8-16, 2x w tygodniu w g. 11-19),
• Wynagrodzenie podstawowe 2 800zł brutto + premie uznaniowe,
• Benefity: karta Multisport, karta lunchowa, pakiet LuxMed,
• Stałą i stabilną pracę w firmie energetycznej, cieszącej się dobrą opinią,
• Dogodna lokalizacja pracy: Warszawa Ochota.
Numer referencyjny: WA2/22072016/A3WA2/BD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.