Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Referent Back Office (obsługa klienta biznesowego)
Miejsce pracy: PruszkówZadania:
• Korespondencyjna obsługa Klientów biznesowych - papierowa i mailowa,
• Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla Klientów,
• Udziela informacji i odpowiedzi na pytania klientów w kwestiach dotyczących usług oferowanych przez firmę,
• Odpowiedzialność za podejmowanie decyzji merytorycznych i finansowych w sprawach rozliczeń oraz płatności zgodnie z wew. procedurami,
• Praca na systemach wewnętrznych firmy przy wprowadzaniu danych klienta i ich zmiany,
• Rozpatrywanie reklamacji klientów biznesowych.
Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia min. średniego,
• Doświadczenia w pracy administracyjnej - praca z dokumentacją, rozpatrywanie reklamacji,
• Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dużym atutem - szczególnie w branży energetycznej, ubezpieczeniowej i/lub telekomunikacyjnej,
• Praktycznej znajomości pakietu MS Office,
• Umiejętności pracy pod presją czasu,
• Komunikatywności i dobrej organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
• Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco z możliwością przejścia na umowę bezpośrednio z Klientem,
• Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku (w g. 8-16 / 9-17),
• Wynagrodzenie 2 800zł brutto miesięcznie,
• Premie uznaniowe,
• Benefity: prywatna opieka medyczna w LuxMed, karta Multisport, dodatek lunchowy,
• Szkolenie wdrożeniowe na początku podjętej współpracy,
• Dogodną lokalizację pracy: 5 minut od stacji Al. Jerozolimskie WKD i SKM,
• Zatrudnienie od stycznia 2017r.
Numer referencyjny: WA2/20161205/A3/BD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.