Opis stanowiska pracy


Urząd Statystyczny w Gdańsku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz statystyk

Urząd Statystyczny w Gdańsku
ul. Danusi 4
80-434 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie archiwum zakładowego, przejmowanie i gromadzenie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej Urzędu oraz organizacja odpowiedniego jej przechowywania;
  • Opracowanie i ewidencja materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej; skontrum zbiorów archiwalnych;
  • Udostępnianie dokumentacji z archiwum zakładowego;
  • Monitorowanie terminów przekazywania dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych do archiwum zakładowego,
  • Organizacja brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
  • Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
  • Opracowywanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego, współpraca z archiwum GUS i archiwum państwowym;
  • Profilaktyka i konserwacja akt;
  • Wykonywanie prac w kancelarii Urzędu;
  • Udział w projektach realizowanych przez Wydział Organizacji;
  • Zastępowanie pracowników Wydziału w zakresie prac bieżących.


Warunki pracy

Praca biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie wykonywana w siedzibie Urzędu. Budynek Urzędu posiada windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych, a także odpowiednio dostosowane pomieszczenie higieniczno-sanitarne.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nabór składa się z trzech etapów:
I etap: weryfikacja formalna ofert;
II etap: test wiedzy;
III etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnego etapu rekrutacyjnego. List motywacyjny i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem. Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz uzupełnione lub złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego)
nie będą rozpatrywane. Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru można będzie odebrać w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze około 2200 zł brutto. Urząd nie odpowiada za treść ogłoszeń zamieszczanych w innych środkach przekazu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 76-83-150.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia na stanowisku pracy związanym z obsługą kancelaryjno-archiwalną

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej,
  • Znajomość Ustawy archiwalnej,
  • Rzetelność,
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
  • Poszukiwanie informacji,
  • Współpraca,
  • Komunikacja pisemna,
  • Komunikacja interpersonalna.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie kancelaryjno-archiwalnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi