LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 0016457
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa recepcyjna klientów oraz spotkań służbowych;
- Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie i łączenie rozmów;
- Administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
- Koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentów służbowych;
- Współpraca z firmami kurierskimi;
- Wsparcie administracyjne dla pracowników biura.
Oczekiwania:
- Co najmniej półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność.
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów;
- Możliwość nawiązania dłuższej współpracy;
- Przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.