Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres odpowiedzialności:
• Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego • Obsługa centrali telefonicznej • Wprowadzanie faktur do systemu księgowego • Obsługa poczty i przesyłek kurierskich • Drobne prace sekretarskie
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej • Posiadanie wiedzy z zakresu organizacji pracy recepcji i jej funkcjonowania • Komunikatywna znajomość języka angielskiego B1/B2 • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego • Biegła znajomość pakietu MS Office • Komunikatywność • Umiejętność pracy pod presją czasu i sprawnej organizacji pracy własnej
Oferujemy:
• Prace pełną wyzwań, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych • Przyjazna atmosfera pracy i nowoczesne narzędzia pracy • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego • Umowa o prace tymczasową • Wynagrodzenie 3000 brutto
Numer referencyjny: MS/10/04/17/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?