Opis stanowiska pracy
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- pierwszy kontakt z Klientem Salonu Samochodowego marek JEEP, Alfa Romeo (osobisty, e-mailowy, telefoniczny)
- obsługę korespondencji oddziału (wysyłanie i odbieranie korespondencji, przekazywanie do odpowiednich pracowników)
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w oddziale
- przyjmowanie wpłat od Klientów, monitoring należności
- monitoring realizacji procesów MB oraz standardów obsługi Klienta (CSI)
Od Kandydatów oczekujemy:
- samodzielności, kreatywności
- komunikatywności i umiejętności w nawiązywania relacji
- znajomości obsługi programów komputerowych i graficznych
- prawa jazdy: kategorii B
- znajomości języka angielskiego lub/i języka niemieckiego
Oferujemy:
- interesującą i stabilną pracę w renomowanej firmie
- perspektywy rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Prezentacja firmy
Spółka Sobiesław Zasada Automotive powstała w 2010 roku jako efekt konso...
Spółka Sobiesław Zasada Automotive powstała w 2010 roku jako efekt konsolidacji przedsiębiorstw dealerskich, działających pod szyldem Sobiesław Zasada na rynkach lokalnych od wielu lat.Główną część aktywności Grupy stanowi aktualnie największa w Polsce sieć dealersko-serwisowa koncernu Daimler, realizująca szeroką gamę usług związanych ze sprzedażą pojazdów oraz ich serwisem.Sobiesław Zasada Automotive jest autoryzowanym dealerem marek: Mercedes-Benz, Jeep, Subaru, Fuso oraz Unimog. Prowadzi również autoryzowany serwis dla samochodów marek Chrysler i Dodge. Od lipca 2012 roku do oferty Grupy została wprowadzona marka Smart - jej sprzedaż i serwis oferujemy w oddziale firmy w Krakowie.Naszą przewagą jest wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wysoko wykwalifikowana kadra oraz rozbudowana sieć oddziałów. Dzięki temu jesteśmy w stanie być zawsze tam, gdzie potrzebna jest nasza pomoc, wiedza i wsparcie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/05/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Motoryzacja / Automotive, Praca Obsługa klienta