Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
-obsługa sekretariatu, urządzeń biurowych -korespondencja przychodząca i wychodząca -prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych -organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych firmy -opisywanie faktur -zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze dla pracowników biura -współpraca z innymi komórkami macierzystymi firmy -wsparcie administracyjne
Wymagania:
-wykształcenie min. liceum, studenci zaoczni -dobra znajomość j. angielskiego (kontakt z gośćmi zagranicznymi) -mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym -znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) -wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do obsługi klienta -samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
-umowę o prace tymczasową -wynagrodzenie 2300 zł netto -pracę w środowisku międzynarodowym -możliwości rozwoju i podniesienia kwalifikacji
Numer referencyjny: MS/24/05/17/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?