#

Recepcjonistka z językiem angielskim - na zastępstwo - 17,52 zł/h

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Recepcjonistka z językiem angielskim - na zastępstwo - 17,52 zł/h

Miejsce pracy: Warszawa

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko :

Zakres obowiązków:

- Obsługa gości i udzielanie im informacji
-Obsługa głównego numeru telefonicznego do firmy, przełączanie rozmów lub przekazywanie wiadomości, obsługa faksu
- Rejestrowanie i wysyłanie korespondencji firmowej
- Wsparcie administracyjne : drobne tłumaczenia, bindowanie, kserowanie, skanowanie, przepisywanie notatek, wsparcie przy wydaniach dokumentacji projektowej
- Organizacja wyjazdów służbowych: zamawianie biletów lotniczych i kolejowych, rezerwacja hotelowe
- Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze oraz materiały biurowe – zamawianie u dostawcy

Oczekujemy:

- Język angielski pozwalający na swobodną rozmowę – 80% pracowników jest obcojęzycznych
- Doświadczenia na podobnym stanowisku – bardzo mile widziane
- Łatwego i szybkiego nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Dobrej prezencji

Oferujemy:

- Umowa zlecenie w terminie 15.03.2016-01.04.2016 (14 dni pracujących)
- Godziny pracy 9-17.
- Wynagrodzenie 17,52 zł brutto/h (1962 zł za 14 dni roboczych)

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi