Osoba zatrudniona na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- zapewnienie profesjonalnej i sprawnej obsługi pacjenta,
- rejestrację i przyjmowanie płatności
- współpracę z lekarzami oraz innym personelem.
- przygotowywanie raportów dotyczących bieżącej sprzedaży i wykonywanych świadczeń
- zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz dokumentacji,
- współpracę z dostawcami i kontrahentami.
- dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy,
- pomoc w prowadzeniu akcji profilaktycznych i marketingowych,
- pracę przy działaniach w mediach społecznościowych,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- skrupulatność i odpowiedzialność,
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy:
- możliwość pracy w rozwijającym się Centrum Okulistycznym o stabilnej pozycji rynkowej,
- pracę w wymiarze pełnego etatu,
- pracę w profesjonalnym zespole i miłej atmosferze.
Centrum okulistyczne Nowy Wzrok powstało w 2003 roku, aby zapropo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.